ارسال و بازگشت کالا

پیگیری سفارش

برای پیگیری سفارش خود، لطفاً شناسه سفارش خود را در کادر زیر وارد کرده و دکمه «پیگیری» را فشار دهید. این شناسه در رسید و ایمیل تأییدی که باید دریافت می‌کردید، به شما داده شده است.

برای پیگیری سفارش، لطفا شماره سفارش و آدرس ایمیل خود را در کادرهای زیر وارد کرده و دکمه پیگیری را فشار دهید. شماره سفارش از طریق رسید و ایمیلی که به شما ارسال شده در اختیارتان قرار گرفته است.

ارسال سفارشات

سفارش‌ها پس از ثبت نهایی و تأیید پرداخت، ظرف ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری پردازش و آماده ارسال می‌گردند.

زمان تحویل، بسته به موقعیت جغرافیایی مشتری، معمولاً بین ۲ تا ۵ روز کاری خواهد بود.

ارسال سفارش‌ها از طریق شرکت‌های حمل‌ونقل زیر انجام می‌شود:

✉️ پست پیشتاز جمهوری اسلامی ایران

🚚 تیپاکس

نوع ارسال با هماهنگی مشتری و بسته به مقصد و شرایط قابل انتخاب است.

💳 هزینه ارسال

کلیه هزینه‌های ارسال، به‌صورت جداگانه محاسبه شده و بر عهده مشتری است.

مبلغ نهایی ارسال، هنگام ثبت سفارش و با توجه به وزن مرسوله و نوع شرکت حمل‌ونقل، مشخص و قابل مشاهده خواهد بود.

🔄 شرایط بازگشت کالا

در صورتی که کالا در حمل‌ونقل آسیب دیده باشد یا اشتباه ارسال شده باشد، مشتری می‌تواند درخواست بازگشت ثبت کند.

لطفاً حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت محصول، از طریق تماس یا واتساپ با پشتیبانی شرکت، موضوع را گزارش دهید.

پس از بررسی و تأیید، کالای جایگزین ارسال خواهد شد و هزینه ارسال مجدد به عهده شرکت خواهد بود.

🚫 موارد استثنا در بازگشت کالا

با توجه به ماهیت بهداشتی محصولات، تنها در موارد زیر امکان بازگشت وجود دارد:

پلمب کالا باز نشده باشد

محصول مصرف نشده باشد

درخواست بازگشت در بازه ۲۴ ساعته ثبت شده باشد

در غیر این صورت، مسئولیت هرگونه استفاده نادرست یا باز کردن بسته‌بندی به عهده خریدار است.

Standard 3 Day Shipping
(Orders $35 & Over)
Free
۲ Day Shipping
$۱۰.۹۵
۱ Day Shipping
$۱۶.۹۵